
-
Tuotemerkit / tuotteet
-
Palvelu
-
Yritys
-
Viitteet
Ohje & usein kysytyt kysymykset
Tältä sivulta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin tuotteistamme, verkkokaupastamme ja tilausprosessista. Jos et löydä vastausta kysymykseesi täältä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.
Palvelua ja käsittelyä koskevat kysymykset
Ei, se ei ole mahdollista. TOPREGAL GmbH myy yksinomaan yrityksille, viranomaisille, julkisille laitoksille ja yksityisille elinkeinonharjoittajille tai pienyrityksille. Yksityishenkilöt (BGB:n 13 §:n määritelmän mukaisesti) eivät saa ostaa.
Kaikki verkkokaupan prosessit (käsittely, logistiikka, ...) ja tiedotusvelvoitteet on suunnattu yksinomaan kauppiaille tapahtuvaan myyntiin. Arvonlisäverotunniste voidaan pyytää, ja vain voimassaolevan tunnisteen perusteella voimme tehdä ostosopimuksen. Tässä tapauksessa verkko-ostos, johon sisältyy sähköpostivahvistus, ei ole sitova ennen kuin me vahvistamme sen myöhemmin, ja sitä pidetään ostopyyntönä tai tarjouspyyntönä.
Voit tehdä tilauksen myös puhelimitse, sähköpostitse tai faksilla. Asiakaspalvelumme vastaa mielellään kaikkiin kysymyksiisi.
Toimitusmaasta riippuen tarjoamme erilaisia maksutapoja, jotka näytetään sinulle tilausprosessin aikana valittavaksi.
- Ennakkomaksu vähennettynä 4 prosentin alennuksella
- PayPal
- Luottokortti
- Ennakkomaksu - vain Saksassa
- Käteismaksu perinnän yhteydessä
- Leasing-kysely - vain Saksassa
- Klarna Sofort (välitön pankkisiirto) - kaikissa Klarnan tarjoamissa EU-maissa.
- iDeal - vain Belgiassa, Alankomaissa ja Luxemburgissa
Löydät lisätietoja yksittäisten maksutapojen käsittelystä yksityiskohtaisesta luettelostamme.
Jos valitset maksutavan "Ennakkomaksu", saat sähköpostitse proformalaskun, kun tilauksesi on käsitelty.
Tavarat otetaan käyttöön maksun vastaanottamisen jälkeen. Tämän jälkeen saat loppulaskun kirjanpitoa varten.
Jos sinulla on kysyttävää maksun tilasta, soita seuraavaan asiakaspalvelunumeroon +358 9 74790220.
Lasku laaditaan heti, kun tavarat on luovutettu kuljetusyhtiölle. Kun saat lähetysvahvistuksen, lasku lähetetään samana päivänä. Huomaa, että lähettäjä on sama molemmissa tapauksissa, mutta sähköpostin otsikkorivi on erilainen.
Sinulla on mahdollisuus noutaa tavarat suoraan jostakin varastostamme Filderstadtissa (BW), Weselissä (NRW) tai Pasewalkissa (MV).
Ota yhteyttä palvelunumeroon: + 49 (0)7158-91 81 550. Ilmoitamme mielellämme pakettien painon sekä lukumäärän ja mitat.
Pääsääntöisesti ja varastosta riippuen tilauksesi luovutetaan kuljetusyhtiölle välittömästi tilauksen tai maksun vastaanottamisen jälkeen (valitusta maksutavasta riippuen) 24 tunnin kuluessa. Toimitusaika tästä eteenpäin on enintään 72 tuntia valtakunnallisesti (kansainväliset toimitukset vastaavasti pidempään). Jos olet valinnut neuvonnan, kuljetusyhtiö ottaa sinuun yhteyttä vähintään päivää ennen toimitusta koordinoidakseen toimituspäivän.
Periaatteessa tavarat toimitetaan sisäisen huolitsijamme ja muiden yhteistyökumppaneidemme kautta. Yksittäiset osat voidaan lähettää pituudesta ja painosta riippuen myös pakettipalvelujen tarjoajien [kuten Hermes, GLS tai DG Transporte] kautta. Sisäinen huolintaliikkeemme ilmoittaa sinulle - jos tämä vaihtoehto on valittu - 1 - 2 päivää ennen toimitusta. Voit pyytää haluamaasi aikaikkunaa toimitukselle ilmoittaessasi meille.
Tavarat toimitetaan yleensä kuorma-autolla, jossa on sivupurkamo. Tällöin lähetys on purettava ajoneuvosta haarukkatrukilla tai nostolaitteella, jolla on riittävä nostokorkeus. Vaihtoehtoisesti tavarat voidaan noutaa myös manuaalisesti ajoneuvosta.
Yksityiskohtaiset tiedot toimituksista löydät täältä.
Jos tavarasi ovat vahingoittuneet, puutteelliset tai eivät vastaa kuvausta, siitä on ilmoitettava välittömästi kirjallisesti osoitteeseen info@topregal.fi. Huolehdimme välittömästi korjauksesta virheiden korjaamisen tai virheettömän tuotteen toimittamisen muodossa. Yleistä oikeutta palauttaa virheettömiä tavaroita ei ole. Myönnämme sinulle kuitenkin hyväntahtoisuuden eleenä mahdollisuuden palauttaa tavarat omalla kustannuksellasi. Haluamme huomauttaa, että tässä tapauksessa tavaroiden uudelleenvarastoinnista peritään maksu, joka on vähintään 20 prosenttia tavaroiden nettoarvosta.
Tutustu myös yleisiin käyttö ehtoihin.
Pidämme laatua erittäin tärkeänä, kun valitsemme kuljetusyrityksiä. Saksan sisällä toimitamme siksi tavaroita oman huolitsijamme kanssa, joka täyttää laatuvaatimuksemme mahdollisimman hyvin. Mutta jopa parhaat tekevät joskus virheitä.
Jos tavaroissasi on ulkoisia vaurioita tai ne ovat puutteellisia toimitettaessa, tästä on ilmoitettava rahdinkuljettajalle tavaran vastaanoton/tarkastuksen yhteydessä, ja lähetysluetteloon on merkittävä "Vastaanotto varauksella". Suosittelemme tässä tapauksessa valokuvadokumentointia. Ilmoita meille välittömästi kuljetusvauriosta sähköpostitse (info@topregal.fi) ja valokuvin tai puhelimitse. Koska dokumentoimme jokaisen lähtevän tavaran valokuvin, kuljetusvauriot voidaan todistaa milloin tahansa.
Jos kyseessä on vaurio, joka ei ole ulkoisesti näkyvissä, tai jos osia puuttuu, vahinkoilmoitus on tehtävä sähköpostitse enintään 7 päivän kuluessa toimituksesta - mukaan lukien vastaava kuvamateriaali.
Lisätietoja tästä on myyntiehdot.
Kiinnitysraudat (poikkiraudat ja diagonaaliraudat), jotka varmistavat hyllyjen vakauden ja vakauden, kuuluvat TOPREGALin toimitukseen tarvittava määrä. Verkkokaupasta ei ole saatavana yksittäisiä osia, koska yksittäisten valmistajien tukiraudat eivät todennäköisesti ole yhteensopivia muiden järjestelmien kanssa (tai keskenään).
Jos sinulla on kysyttävää asiasta, ota rohkeasti yhteyttä TOPREGALin asiakaspalveluun.
Toimitamme kaikki täydelliset tarjoukset sekä yksittäiset osat kaikkine kokoonpanoon tarvittavine materiaaleineen.
Muita kokoonpanomateriaaleja ei tarvita.
Voit soittaa asiakaspalveluumme +358 9 74790220 ja tarkistaa tilauksesi tilan. Voit myös tiedustella tilauksesi tilannetta sähköpostitse osoitteeseen info@topregal.fi tai faksilla.
Verkkokauppaa koskevat kysymykset
Tilaus on mahdollista tehdä myös vierastilin kautta.
Tilaaminen verkossa TOPREGALista on helppoa ja turvallista myös ilman asiakastiliä. Olet tietenkin tervetullut luomaan asiakastilin.
Etusi rekisteröitymisen yhteydessä: laskutus- ja toimitusosoitteesi riippumaton hallinta, tilaushistoriasi yleiskatsaus ja paljon muuta.
"Oma tili" -alueella voit odottaa laskutus- ja toimitusosoitteesi hallintaa, mukaan lukien mahdollisuus muuttaa tai lisätä uusia tietoja, yleiskatsaus tilaushistoriaasi, toivelistatoiminto ja mahdollisuus vaihtaa salasanasi.
Jos olet unohtanut salasanasi, mene kohtaan "Oma tili" ja valitse vaihtoehto "Unohtunut salasana". Kirjoita sitten sähköpostiosoitteesi, niin saat sähköpostiviestin, jossa on linkki uuden salasanan luomiseen.
Jos et saa sähköpostia 10 minuutin kuluessa, tarkista sähköpostiohjelmasi SPAM-kansio. Jos oikean sähköpostiosoitteen antamisesta ja jo rekisteröitymisestä huolimatta sinulla on edelleen ongelmia kirjautumisessa, etkä ole saanut "unohtunut salasana" -sähköpostia, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@topregal.com.
Osiossa "Oma tili" on mahdollisuus päivittää salasanasi. Kirjoita ensin nykyinen salasanasi ja uusi salasana vahvistaaksesi muutoksen.
Toivelista tarjoaa sinulle kätevän tavan tallentaa valitut tuotteet, jotka haluat ostaa myöhemmin. Jos käytät sitä kirjautumatta sisään, tallennetut tuotteet säilyvät vain nykyisen selainistuntosi ajan. Jos kirjaudut sisään, toivelistasi tallennetaan pysyvästi tilillesi. Tuotteiden lisääminen tai poistaminen on yhtä helppoa kuin kunkin tuotteen vieressä olevan sydänkuvakkeen napsauttaminen. Voit jakaa valitsemasi tuotteet muiden kanssa toivelistasivulla olevalla jakopainikkeella.
Se, kuinka kauan tuotteet pysyvät ostoskorissasi, riippuu siitä, oletko kirjautuneena kauppaan vai et. Jos käytät kauppaa kirjautumatta sisään, tuotteet pysyvät ostoskorissa vain nykyisen selainistunnon ajan. Jos taas olet kirjautunut sisään, tuotteet säilyvät tililläsi 30 päivän ajan.
Kyllä, ostoskorin voi jakaa menemällä ostoskoriin ja klikkaamalla "Jaa ostoskoria" -painiketta. Saat kopioitavan linkin, jonka voit sitten jakaa.
Käyttöohjeet löytyvät kunkin tuotteen sivulta teknisten tietojen alta. Vaihtoehtoisesti voit etsiä kokoonpano- ja käyttöohjeita hakukoneemme tai tämän sivun kautta.
TOPREGALilla on erityisiä verkkokauppoja eri maita varten.
Jos asut jossakin näistä maista, sinulla on pääsy maakohtaiseen verkkokauppaan. Täältä löydät tietoa toimituksista, tuotteista ja räätälöidyistä tarjouksista, jotka vastaavat tarpeitasi. Sinulla on mahdollisuus tehdä siellä tilauksia tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
- Saksa www.topregal.com/de
- Tanska www.topregal.dk
- Suomi www.topregal.fi
- Ranska www.topregal.fr
- Italia www.topregal.com/it
- Alankomaat www.topregal.com/nl
- Puola www.topregal.com/pl
- Portugali www.topregal.pt
- Ruotsi www.topregal.se
- Sveitsi www.topregal.ch
- Espanja www.topregal.es
- Tšekin tasavalta www.topregal.cz
- Yhdysvallat www.topregal.us
- Yhdistynyt kuningaskunta www.topregal.co.uk
Sivustollamme näkyvät tuotearvostelut tulevat suoraan "luotetuilta kaupoilta". Me TOPREGALilla arvostamme asiakkaidemme mielipiteitä, minkä vuoksi he voivat jakaa kokemuksiaan ja arvostelujaan ostoksistaan siellä.
Trusted Shops on ottanut käyttöön erilaisia toimenpiteitä varmistaakseen, että täällä esitetyt arvostelut tulevat vain kuluttajilta, jotka ovat todella ostaneet tuotteita.
Voit ottaa yhteyttä TOPREGALiin käyttämällä chattiamme. Tiimimme auttaa sinua mielellään.
Viestintään käytämme Userlike-viestiohjelmistoa, jonka avulla voit ottaa meihin yhteyttä. Chatin kautta sinulla on myös mahdollisuus päästä aiempiin keskusteluihin syöttämällä sähköpostitse saamasi pääsykoodi.
Evästeet ovat pieniä tekstitiedostoja, joita verkkosivustot tallentavat tietokoneellesi tai laitteellesi, kun vierailet niillä. Nämä tiedostot sisältävät tietoja vuorovaikutuksestasi kyseisen verkkosivuston kanssa, ja niitä hallinnoi verkkoselaimesi.
Kun vierailet verkkosivustollamme ja milloin tahansa myöhemmin, voit valita, sallitko yleisesti evästeiden asettamisen tai mitä yksittäisiä lisätoimintoja haluat valita. Voit tehdä muutoksia selaimesi asetuksissa tai suostumuksenhallintamme kautta.
Käytämme verkkosivustollamme evästeitä, jotka eivät ole teknisesti välttämättömiä. Teknisesti tarpeettomat evästeet ovat tekstitiedostoja, joita ei käytetä pelkästään verkkosivuston toiminnallisuuteen, vaan ne keräävät myös muita tietoja. Asettamalla näitä ei-teknisesti välttämättömiä evästeitä käsitellään tiettyjä tietoja, kuten tietoja ostoskorista, kieliasetusten käyttöönotosta sekä valuutasta ja toimitusmaasta.
Sinulla on mahdollisuus tehdä muutoksia tallennettuihin evästeasetuksiisi. Löydät lisätietoja tietosuojakäytännöstämme.
Kysymyksiä hyllyistä ja tarvikkeista
Hyllytelineemme ovat pelkkä plug-in-järjestelmä. Mitään muttereita ja pultteja ei tarvita. Vain pohjalevyt kiinnitetään ruuveilla.
Käyttötekniikkaa ja TecMaschinin artikkeleita koskevat kysymykset
- Paina SETTING.
- Paina HOLD toistuvasti, kunnes näyttöön tulee 50000.
- Paina ENTER. Näytössä näkyy nyt SET.
- Paina toistuvasti ENTER-painiketta, kunnes näyttöön tulee Lb 0 tai Lb 1.
- Paina HOLD vaihtaaksesi painoyksikköä. Lb 0 tarkoittaa kiloa ja Lb 1 kiloa.
- Paina ENTER-painiketta, kunnes näyttöön tulee SET.
- Vahvista painamalla ON/OFF.
Ei, SU-M-teräsvanteistustyökalu soveltuu vain sinkityille ja lämpökäsitellyille teräsvanteille. Ruostumattomasta teräksestä valmistettujen hihnojen käyttö vahingoittaisi työkalua tai lisäisi kulumista huomattavasti.
Käyttötekniikan varaosat -kategoriasta löydät yksittäisiä osia ja varaosia laitteisiisi.
Kysymyksiä nostolaitteista ja tarvikkeista
HE1200/3 näyttää vain yhden latauspalkin, vaikka akun varaus olisi maksimissaan. Kun varaus pienenee, tämä siirtyy vasemmalle. Kaksi viimeistä muuttuvat punaisiksi. Heti kun tämä alue on saavutettu, laite on ladattava syväpurkauksen välttämiseksi.
Tällä hetkellä SolidHub ei tarjoa trukkeja, joissa on alkunostolaite - ominaisuus, joka nostaa trukin pyöränvarsia, jotta saadaan lisää maavaraa kuorman noston ja kuljetuksen aikana. Valikoimassamme on kuitenkin malleja, joissa on vapaa nosto. Tämän ominaisuuden ansiosta haarukoita tai kuormaa voidaan nostaa muuttamatta nostomaston kokonaiskorkeutta. Esimerkki tästä on HEF16/5-tuotteemme.
Kyllä, GSE15/5-, GSE25/5- ja GSE35/5-malleissa on kaikissa sähköinen sivunostin, jota voidaan ohjata ohjaamosta.
Luokasta Kuljetus- ja nostolaitteiden varaosat löydät yksittäisiä osia ja varaosia nostolaitteisiisi.
Yksiköt ovat peräisin maailmanlaajuisesta komponenttihankinnasta, ja TOPREGAL valmistaa ne.
Puhdistuslaitteita ja -tarvikkeita koskevat kysymykset
Kun kone on purettu pakkauksesta, ohjausyksikön ja moottorin välinen liitäntäkaapeli on kytkettävä takaosaan.
Siivouslaitteiden varaosat -kategoriasta löydät yksittäisiä osia ja varaosia siivouslaitteisiisi.