Ohje & usein kysytyt kysymykset
Tältä sivulta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin tuotteistamme, verkkokaupastamme ja tilausprosessista. Jos et löydä vastausta kysymykseesi täältä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.
Palvelua ja käsittelyä koskevat kysymykset
Ei, se ei ole mahdollista. TOPREGAL GmbH myy yksinomaan yrityksille, viranomaisille, julkisille laitoksille ja yksityisille elinkeinonharjoittajille tai pienyrityksille. Yksityishenkilöt (BGB:n 13 §:n määritelmän mukaisesti) eivät saa ostaa.
Kaikki verkkokaupan prosessit (käsittely, logistiikka, ...) ja tiedotusvelvoitteet on suunnattu yksinomaan kauppiaille tapahtuvaan myyntiin. Arvonlisäverotunniste voidaan pyytää, ja vain voimassaolevan tunnisteen perusteella voimme tehdä ostosopimuksen. Tässä tapauksessa verkko-ostos, johon sisältyy sähköpostivahvistus, ei ole sitova ennen kuin me vahvistamme sen myöhemmin, ja sitä pidetään ostopyyntönä tai tarjouspyyntönä.
Voit tehdä tilauksen myös puhelimitse, sähköpostitse tai faksilla. Asiakaspalvelumme vastaa mielellään kaikkiin kysymyksiisi.
Tilaus on mahdollista tehdä myös vierastilin kautta.
Tilaaminen verkossa TOPREGALista on helppoa ja turvallista myös ilman asiakastiliä. Olet tietenkin tervetullut luomaan asiakastilin.
Etusi rekisteröitymisen yhteydessä: laskutus- ja toimitusosoitteesi riippumaton hallinta, tilaushistoriasi yleiskatsaus ja paljon muuta.
Toimitusmaasta riippuen tarjoamme erilaisia maksutapoja, jotka näytetään sinulle tilausprosessin aikana valittavaksi.
- Ennakkomaksu vähennettynä 4 prosentin alennuksella
- PayPal
- Luottokortti
- Ennakkomaksu - vain Saksassa
- Käteismaksu perinnän yhteydessä
- Leasing-kysely - vain Saksassa
- Klarna Sofort (välitön pankkisiirto) - kaikissa Klarnan tarjoamissa EU-maissa.
- iDeal - vain Belgiassa, Alankomaissa ja Luxemburgissa
Yksityiskohtainen luettelo ja lisätietoja kunkin maksutavan käsittelystä löytyy täältä.
Jos valitset maksutavan "Ennakkomaksu", saat sähköpostitse proformalaskun, kun tilauksesi on käsitelty.
Tavarat otetaan käyttöön maksun vastaanottamisen jälkeen. Tämän jälkeen saat loppulaskun kirjanpitoa varten.
Jos sinulla on kysyttävää maksun tilasta, soita seuraavaan asiakaspalvelunumeroon +358 9 74790220.
Sinulla on mahdollisuus noutaa tavarat suoraan yhdestä varastostamme Filderstadtissa (Baden-Württemberg, Saksa), Weselissä (Nordrhein-Westfalen, Saksa) tai Pasewalkissa (Mecklenburg-Vorpommern, Saksa).
Ota yhteyttä ja varaa aika palvelunumerosta: +358 (0)9 74790220, ja ilmoitamme mielellämme pakettien painon sekä määrän ja mitat.
Pääsääntöisesti ja varastosta riippuen tilauksesi luovutetaan kuljetusyhtiölle välittömästi tilauksen tai maksun vastaanottamisen jälkeen (valitusta maksutavasta riippuen) 24 tunnin kuluessa. Toimitusaika tästä eteenpäin on enintään 72 tuntia valtakunnallisesti (kansainväliset toimitukset vastaavasti pidempään). Lisätietoja toimitusprosessista löydät täältä.
Periaatteessa tavarat toimitetaan sisäisen huolitsijamme ja muiden yhteistyökumppaneidemme kautta. Yksittäiset osat voidaan lähettää pituudesta ja painosta riippuen myös pakettipalvelujen tarjoajien [kuten Hermes, GLS tai DG Transporte] kautta. Sisäinen huolintaliikkeemme ilmoittaa sinulle - jos tämä vaihtoehto on valittu - 1 - 2 päivää ennen toimitusta. Voit pyytää haluamaasi aikaikkunaa toimitukselle ilmoittaessasi meille.
Tavarat toimitetaan yleensä kuorma-autolla, jossa on sivupurkamo. Tällöin lähetys on purettava ajoneuvosta haarukkatrukilla tai nostolaitteella, jolla on riittävä nostokorkeus. Vaihtoehtoisesti tavarat voidaan noutaa myös manuaalisesti ajoneuvosta.
Yksityiskohtaiset tiedot toimituksista löydät täältä.
Jos tavarasi ovat vahingoittuneet, puutteelliset tai eivät vastaa kuvausta, siitä on ilmoitettava välittömästi kirjallisesti osoitteeseen info@topregal.fi. Huolehdimme välittömästi korjauksesta virheiden korjaamisen tai virheettömän tuotteen toimittamisen muodossa. Yleistä oikeutta palauttaa virheettömiä tavaroita ei ole. Myönnämme sinulle kuitenkin hyväntahtoisuuden eleenä mahdollisuuden palauttaa tavarat omalla kustannuksellasi. Haluamme huomauttaa, että tässä tapauksessa tavaroiden uudelleenvarastoinnista peritään maksu, joka on vähintään 20 prosenttia tavaroiden nettoarvosta.
Tutustu myös yleisiin käyttö ehtoihin.
Pidämme laatua erittäin tärkeänä, kun valitsemme kuljetusyrityksiä. Saksan sisällä toimitamme siksi tavaroita oman huolitsijamme kanssa, joka täyttää laatuvaatimuksemme mahdollisimman hyvin. Mutta jopa parhaat tekevät joskus virheitä.
Jos tavaroissasi on ulkoisia vaurioita tai ne ovat puutteellisia toimitettaessa, tästä on ilmoitettava rahdinkuljettajalle tavaran vastaanoton/tarkastuksen yhteydessä, ja lähetysluetteloon on merkittävä "Vastaanotto varauksella". Suosittelemme tässä tapauksessa valokuvadokumentointia. Ilmoita meille välittömästi kuljetusvauriosta sähköpostitse (info@topregal.fi) ja valokuvin tai puhelimitse. Koska dokumentoimme jokaisen lähtevän tavaran valokuvin, kuljetusvauriot voidaan todistaa milloin tahansa.
Jos kyseessä on vaurio, joka ei ole ulkoisesti näkyvissä, tai jos osia puuttuu, vahinkoilmoitus on tehtävä sähköpostitse enintään 7 päivän kuluessa toimituksesta - mukaan lukien vastaava kuvamateriaali.
Lisätietoja tästä on myyntiehdot.
Kiinnitysraudat (poikkiraudat ja diagonaaliraudat), jotka varmistavat hyllyjen vakauden ja vakauden, kuuluvat TOPREGALin toimitukseen tarvittava määrä. Verkkokaupasta ei ole saatavana yksittäisiä osia, koska yksittäisten valmistajien tukiraudat eivät todennäköisesti ole yhteensopivia muiden järjestelmien kanssa (tai keskenään).
Jos sinulla on kysyttävää asiasta, ota rohkeasti yhteyttä TOPREGALin asiakaspalveluun.
Toimitamme kaikki täydelliset tarjoukset sekä yksittäiset osat kaikkine kokoonpanoon tarvittavine materiaaleineen.
Muita kokoonpanomateriaaleja ei tarvita.
Voit soittaa asiakaspalveluumme +358 9 74790220 ja tarkistaa tilauksesi tilan. Voit myös tiedustella tilauksesi tilannetta sähköpostitse osoitteeseen info@topregal.fi tai faksilla.
Kysymyksiä hyllyistä ja tarvikkeista
Hyllytelineemme ovat pelkkä plug-in-järjestelmä. Mitään muttereita ja pultteja ei tarvita. Vain pohjalevyt kiinnitetään ruuveilla.
Käyttötekniikkaa ja TecMaschinin artikkeleita koskevat kysymykset
- Paina SETTING.
- Paina HOLD toistuvasti, kunnes näyttöön tulee 50000.
- Paina ENTER. Näytössä näkyy nyt SET.
- Paina toistuvasti ENTER-painiketta, kunnes näyttöön tulee Lb 0 tai Lb 1.
- Paina HOLD vaihtaaksesi painoyksikköä. Lb 0 tarkoittaa kiloa ja Lb 1 kiloa.
- Paina ENTER-painiketta, kunnes näyttöön tulee SET.
- Vahvista painamalla ON/OFF.
Ei, SU-M-teräsvanteistustyökalu soveltuu vain sinkityille ja lämpökäsitellyille teräsvanteille. Ruostumattomasta teräksestä valmistettujen hihnojen käyttö vahingoittaisi työkalua tai lisäisi kulumista huomattavasti.
Kysymyksiä nostolaitteista ja tarvikkeista
HE1200/3 näyttää vain yhden latauspalkin, vaikka akun varaus olisi maksimissaan. Kun varaus pienenee, tämä siirtyy vasemmalle. Kaksi viimeistä muuttuvat punaisiksi. Heti kun tämä alue on saavutettu, laite on ladattava syväpurkauksen välttämiseksi.
Tällä hetkellä meillä ei ole tuotteita, joissa on alkunostolaite (jossa kuorma-auton pyöränvarret nostetaan maavaran lisäämiseksi kuormaa nostettaessa ja kuljetettaessa).
Seuraavissa tuotteissa on vapaa nosto (kun haarukat tai kuorma voidaan nostaa nostomaston korkeutta nostamatta): HEF16/5.
Kyllä, GSE15/5-, GSE25/5- ja GSE35/5-malleissa on kaikissa sähköinen sivunostin, jota voidaan ohjata ohjaamosta.
Puhdistuslaitteita ja -tarvikkeita koskevat kysymykset
Kun kone on purettu pakkauksesta, ohjausyksikön ja moottorin välinen liitäntäkaapeli on kytkettävä takaosaan.