Kaikki tuotteet

Azubisäule.de

Logo Azubisäule.de

Digitaalinen näkyvyys suoraan koulurakennuksessa

Azubisäule.de Altdorfista Nürnbergin läheltä on erikoistunut harjoittelijoiden rekrytointiin sekä mediatorjuntaa käsitteleviin esityksiin ja työpajoihin. Innovatiivisen konseptin avulla yritys tuo koulutusyritykset suoraan sinne, missä potentiaaliset harjoittelijat ovat - kouluun. Konseptin keskipisteenä on TOPREGALin kosketusnäytöllä varustettu digitaalinen mainosnäyttö DKST-LED43, joka on pystytetty niin sanotuksi "harjoittelijapilariksi".

"Liiketoimintamallimme perustuu digitaalisiin ständinäyttöihin, joilla koulutusyritykset voivat mainostaa koulutuspaikkojaan videon tai kuvan välityksellä - suoraan koulurakennuksessa", kertoo Azubisäule.de:n toimitusjohtaja Max Prochazka. "Tämä on valtava lisäarvo yrityksille, koska ne voivat olla varmoja siitä, että heidän työpaikkailmoituksensa todella nähdään."

Pystysuuntaisilla näytöillä Azubisäule.de mukautuu nykytrendiin. "Pystymuodossa olevat kuvat ja videot ovat huippua TikTokin ja Instagramin kaltaisten alustojen ansiosta", Prochazka sanoo. Tämä tarkoittaa, että mainonta vastaa täsmälleen kohderyhmän makua: opiskelijoiden, jotka ovat päivittäin vuorovaikutuksessa tällaisen sisällön kanssa. Tästä hyötyvät erityisesti yritykset, joilla ei ole suurta loppuasiakasmäärää ja joiden brändi on vähemmän tunnettu. "Autamme yrityksiä vahvistamaan työnantajabrändiään ja tulemaan näkyväksi."

Digitaalinen rekrytointi formaatilla

Prosessi on hyvin yksinkertainen: kiinnostuneet koulut ottavat yhteyttä Azubisäule.de:hen, minkä jälkeen hankitaan sopivia yrityksiä alueelta ja järjestetään näyttöjen toimitus. Sisältöä hallinnoidaan hajautetusti Internetin kautta ohjelmistojen avulla. Näin mainoksia voidaan mukauttaa, korvata tai keskeyttää milloin tahansa. Oman grafiikka- ja videotiiminsä ansiosta Azubisäule.de luo monien asiakkaidensa sisällön itse.

Yritykset saavat palautetta myös analyysien muodossa, esimerkiksi QR-koodien skannaustiheydestä tai mainosten sijoittelun kestosta.

Azubisäule.de tuli TOPREGALista tietoiseksi sen vahvan verkkoläsnäolon ansiosta. "Hinta-laatusuhde oli alusta alkaen kohdallaan. Lisäksi asiakastuki oli erittäin ystävällinen ja kohtelias." Nykyään yrityksellä on yli 140 TOPREGALin digitaalista asiakastulppaa käytössä kouluissa eri puolilla Saksaa.

Prochazka korostaa erityisesti TOPREGALin palvelua: "Soitan, saan vastauksen heti, ongelma ratkaistu." Aikana, jolloin monet yritykset ovat vaikeasti tavoitettavissa, henkilökohtainen kontakti ja puhelimitse saavutettavuus ovat hänelle erittäin arvokkaita. "Siksi olen varma, että ostamme näytöt jatkossakin TOPREGALilta", toimitusjohtaja toteaa lopuksi.

TOPREGALin kosketusnäytöllä varustetun digitaalisen mainosnäytön DKST-LED43 käyttö
TOPREGALin kosketusnäytöllä varustetun digitaalisen mainosnäytön DKST-LED43 käyttö