+++ Juhli kanssamme TOPREGAL in 15 - vuotista taivalta - huhtikuussa: 15% lisäalennus - jopa 58% säästö mahdollista! +++

Kaikki tuotteet

Verkkokauppa

Tarvitaanko tilausta varten asiakastili?

Tilaus on mahdollista tehdä myös vierastilin kautta.

Tilaaminen verkossa TOPREGALista on helppoa ja turvallista myös ilman asiakastiliä. Olet tietenkin tervetullut luomaan asiakastilin.

Etusi rekisteröitymisen yhteydessä: laskutus- ja toimitusosoitteesi riippumaton hallinta, tilaushistoriasi yleiskatsaus ja paljon muuta.

Mitä löydän "tilini" -kohdasta?

"Oma tili" -alueella voit odottaa laskutus- ja toimitusosoitteesi hallintaa, mukaan lukien mahdollisuus muuttaa tai lisätä uusia tietoja, yleiskatsaus tilaushistoriaasi, toivelistatoiminto ja mahdollisuus vaihtaa salasanasi.

Miten voin palauttaa salasanani?

Jos olet unohtanut salasanasi, mene kohtaan "Oma tili" ja valitse vaihtoehto "Unohtunut salasana". Kirjoita sitten sähköpostiosoitteesi, niin saat sähköpostiviestin, jossa on linkki uuden salasanan luomiseen.

Jos et saa sähköpostia 10 minuutin kuluessa, tarkista sähköpostiohjelmasi SPAM-kansio. Jos oikean sähköpostiosoitteen antamisesta ja jo rekisteröitymisestä huolimatta sinulla on edelleen ongelmia kirjautumisessa, etkä ole saanut "unohtunut salasana" -sähköpostia, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@topregal.com.


Miten voin vaihtaa salasanani?

Osiossa "Oma tili" on mahdollisuus päivittää salasanasi. Kirjoita ensin nykyinen salasanasi ja uusi salasana vahvistaaksesi muutoksen.

Mikä on ja miten toivelistatoiminto toimii?

Toivelista tarjoaa sinulle kätevän tavan tallentaa valitut tuotteet, jotka haluat ostaa myöhemmin. Jos käytät sitä kirjautumatta sisään, tallennetut tuotteet säilyvät vain nykyisen selainistuntosi ajan. Jos kirjaudut sisään, toivelistasi tallennetaan pysyvästi tilillesi. Tuotteiden lisääminen tai poistaminen on yhtä helppoa kuin kunkin tuotteen vieressä olevan sydänkuvakkeen napsauttaminen. Voit jakaa valitsemasi tuotteet muiden kanssa toivelistasivulla olevalla jakopainikkeella.

Kuinka kauan tuotteet pysyvät ostoskorissani?

Se, kuinka kauan tuotteet pysyvät ostoskorissasi, riippuu siitä, oletko kirjautuneena kauppaan vai et. Jos käytät kauppaa kirjautumatta sisään, tuotteet pysyvät ostoskorissa vain nykyisen selainistunnon ajan. Jos taas olet kirjautunut sisään, tuotteet säilyvät tililläsi 30 päivän ajan.

Voinko jakaa ostoskorini?

Kyllä, ostoskorin voi jakaa menemällä ostoskoriin ja klikkaamalla "Jaa ostoskoria" -painiketta. Saat kopioitavan linkin, jonka voit sitten jakaa.

Mistä löydän tuotteideni kokoonpano- ja käyttöohjeet?

Käyttöohjeet löytyvät kunkin tuotteen sivulta teknisten tietojen alta. Vaihtoehtoisesti voit etsiä kokoonpano- ja käyttöohjeita hakukoneemme tai tämän sivun kautta.

Mitä konfiguraattoreita on olemassa ja miten ne toimivat?

Verkkosivuillamme on neljä konfiguraattoria:

Jokaisen näistä konfiguraattoreista avulla voit suunnitella tuotteen yksilöllisesti tarpeidesi mukaan. Kaikissa niistä on mahdollista muuttaa eri elementtejä "vedä & pudota" -vaihtoehdon tai klikkausvaihtoehtojen avulla. Konfiguraattorit tarjoavat erilaisia näkymiä, myös 3D-näkymän kokoonpanostasi.

Luodut konfiguraatiot voidaan jakaa linkinjakotoiminnon avulla ja tulostaa PDF-tiedostona.

Onko TOPREGALilla maakohtaisia verkkokauppoja?

TOPREGALilla on erityisiä verkkokauppoja eri maita varten.

Jos asut jossakin näistä maista, sinulla on pääsy maakohtaiseen verkkokauppaan. Täältä löydät tietoa toimituksista, tuotteista ja räätälöidyistä tarjouksista, jotka vastaavat tarpeitasi. Sinulla on mahdollisuus tehdä siellä tilauksia tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mistä tuotearvot ovat peräisin?

Sivustollamme näkyvät tuotearvostelut tulevat suoraan "luotetuilta kaupoilta". Me TOPREGALilla arvostamme asiakkaidemme mielipiteitä, minkä vuoksi he voivat jakaa kokemuksiaan ja arvostelujaan ostoksistaan siellä. 

Trusted Shops on ottanut käyttöön erilaisia toimenpiteitä varmistaakseen, että täällä esitetyt arvostelut tulevat vain kuluttajilta, jotka ovat todella ostaneet tuotteita.

Miten TOPREGAL-chat toimii?

Voit ottaa yhteyttä TOPREGALiin käyttämällä chattiamme. Tiimimme auttaa sinua mielellään.

Viestintään käytämme Userlike-viestiohjelmistoa, jonka avulla voit ottaa meihin yhteyttä. Chatin kautta sinulla on myös mahdollisuus päästä aiempiin keskusteluihin syöttämällä sähköpostitse saamasi pääsykoodi.

Mitä evästeet ovat ja käytetäänkö niitä tällä sivustolla?

Evästeet ovat pieniä tekstitiedostoja, joita verkkosivustot tallentavat tietokoneellesi tai laitteellesi, kun vierailet niillä. Nämä tiedostot sisältävät tietoja vuorovaikutuksestasi kyseisen verkkosivuston kanssa, ja niitä hallinnoi verkkoselaimesi.

Kun vierailet verkkosivustollamme ja milloin tahansa myöhemmin, voit valita, sallitko yleisesti evästeiden asettamisen tai mitä yksittäisiä lisätoimintoja haluat valita. Voit tehdä muutoksia selaimesi asetuksissa tai suostumuksenhallintamme kautta.

Käytämme verkkosivustollamme evästeitä, jotka eivät ole teknisesti välttämättömiä. Teknisesti tarpeettomat evästeet ovat tekstitiedostoja, joita ei käytetä pelkästään verkkosivuston toiminnallisuuteen, vaan ne keräävät myös muita tietoja. Asettamalla näitä ei-teknisesti välttämättömiä evästeitä käsitellään tiettyjä tietoja, kuten tietoja ostoskorista, kieliasetusten käyttöönotosta sekä valuutasta ja toimitusmaasta.

Sinulla on mahdollisuus tehdä muutoksia tallennettuihin evästeasetuksiisi. Löydät lisätietoja tietosuojakäytännöstämme.