+++ Juhli kanssamme TOPREGAL in 15 - vuotista taivalta - huhtikuussa: 15% lisäalennus - jopa 58% säästö mahdollista! +++

Kaikki tuotteet

Palvelu ja käsittely

Voinko ostaa TOPREGAL-tuotteita yksityishenkilönä?

Ei, se ei ole mahdollista. TOPREGAL GmbH myy yksinomaan yrityksille, viranomaisille, julkisille laitoksille ja yksityisille elinkeinonharjoittajille tai pienyrityksille. Yksityishenkilöt (BGB:n 13 §:n määritelmän mukaisesti) eivät saa ostaa.

Kaikki verkkokaupan prosessit (käsittely, logistiikka, ...) ja tiedotusvelvoitteet on suunnattu yksinomaan kauppiaille tapahtuvaan myyntiin. Arvonlisäverotunniste voidaan pyytää, ja vain voimassaolevan tunnisteen perusteella voimme tehdä ostosopimuksen. Tässä tapauksessa verkko-ostos, johon sisältyy sähköpostivahvistus, ei ole sitova ennen kuin me vahvistamme sen myöhemmin, ja sitä pidetään ostopyyntönä tai tarjouspyyntönä.


Onko mahdollista tilata vain verkossa?

Voit tehdä tilauksen myös puhelimitse, sähköpostitse tai faksilla. Asiakaspalvelumme vastaa mielellään kaikkiin kysymyksiisi.

Mitä maksuvaihtoehtoja on saatavilla?

Toimitusmaasta riippuen tarjoamme erilaisia maksutapoja, jotka näytetään sinulle tilausprosessin aikana valittavaksi.

Löydät lisätietoja yksittäisten maksutapojen käsittelystä yksityiskohtaisesta luettelostamme.

Mikä on ennakkomaksulaskun menettely?

Jos valitset maksutavan "Ennakkomaksu", saat sähköpostitse proformalaskun, kun tilauksesi on käsitelty.

Tavarat otetaan käyttöön maksun vastaanottamisen jälkeen. Tämän jälkeen saat loppulaskun kirjanpitoa varten.

Saanko vahvistuksen maksustani?

Jos sinulla on kysyttävää maksun tilasta, soita seuraavaan asiakaspalvelunumeroon +358 9 74790220.

Emme ole vielä saaneet laskua. Milloin se laaditaan?

Lasku laaditaan heti, kun tavarat on luovutettu kuljetusyhtiölle. Kun saat lähetysvahvistuksen, lasku lähetetään samana päivänä. Huomaa, että lähettäjä on sama molemmissa tapauksissa, mutta sähköpostin otsikkorivi on erilainen.

Miten toimitus hoidetaan ja mikä on tilaukseni toimitusaika?

Tilauksesi luovutetaan yleensä kuljetusyhtiölle 24 tunnin kuluessa tilauksen tai maksun vastaanottamisesta (valitusta maksutavasta riippuen), varastotasosta riippuen. Tästä eteenpäin toimitusaika Saksan liittotasavallan sisällä on enintään 72 tuntia (kansainväliset lähetykset kestävät vastaavasti kauemmin, huomioi tiedot suoraan kunkin tuotteen kohdalla). Jos olet valinnut neuvontailmoituksen, kuljetusliike ottaa sinuun yhteyttä vähintään päivää ennen toimitusta toimituspäivän sopimiseksi.

Lisätietoja Lisätietoja lähetysten käsittelystä on täällä.

Miten tavarat toimitetaan ja mitkä ovat toimitusajat?

Periaatteessa tavarat toimitetaan sisäisen huolitsijamme ja muiden yhteistyökumppaneidemme kautta. Yksittäiset osat voidaan lähettää pituudesta ja painosta riippuen myös pakettipalvelujen tarjoajien [kuten Hermes, GLS tai DG Transporte] kautta. Sisäinen huolintaliikkeemme ilmoittaa sinulle - jos tämä vaihtoehto on valittu - 1 - 2 päivää ennen toimitusta. Voit pyytää haluamaasi aikaikkunaa toimitukselle ilmoittaessasi meille.

Mitä tarvitsen tavaroiden purkamiseen ja miten ne toimitetaan?

Tavarat toimitetaan yleensä kuorma-autolla, jossa on sivupurkamo. Tällöin lähetys on purettava ajoneuvosta haarukkatrukilla tai nostolaitteella, jolla on riittävä nostokorkeus. Vaihtoehtoisesti tavarat voidaan noutaa myös manuaalisesti ajoneuvosta.

Yksityiskohtaiset tiedot toimituksista löydät täältä.

Onko minulla oikeus palata?

Jos tavarasi ovat vahingoittuneet, puutteelliset tai eivät vastaa kuvausta, siitä on ilmoitettava välittömästi kirjallisesti osoitteeseen info@topregal.fi. Huolehdimme välittömästi korjauksesta virheiden korjaamisen tai virheettömän tuotteen toimittamisen muodossa. Yleistä oikeutta palauttaa virheettömiä tavaroita ei ole. Myönnämme sinulle kuitenkin hyväntahtoisuuden eleenä mahdollisuuden palauttaa tavarat omalla kustannuksellasi. Haluamme huomauttaa, että tässä tapauksessa tavaroiden uudelleenvarastoinnista peritään maksu, joka on vähintään 20 prosenttia tavaroiden nettoarvosta.

Tutustu myös yleisiin käyttö ehtoihin.

Mitä voin tehdä kuljetusvaurion sattuessa?

Pidämme laatua erittäin tärkeänä, kun valitsemme kuljetusyrityksiä. Saksan sisällä toimitamme siksi tavaroita oman huolitsijamme kanssa, joka täyttää laatuvaatimuksemme mahdollisimman hyvin. Mutta jopa parhaat tekevät joskus virheitä.

Jos tavaroissasi on ulkoisia vaurioita tai ne ovat puutteellisia toimitettaessa, tästä on ilmoitettava rahdinkuljettajalle tavaran vastaanoton/tarkastuksen yhteydessä, ja lähetysluetteloon on merkittävä "Vastaanotto varauksella". Suosittelemme tässä tapauksessa valokuvadokumentointia. Ilmoita meille välittömästi kuljetusvauriosta sähköpostitse (info@topregal.fi) ja valokuvin tai puhelimitse. Koska dokumentoimme jokaisen lähtevän tavaran valokuvin, kuljetusvauriot voidaan todistaa milloin tahansa.

Jos kyseessä on vaurio, joka ei ole ulkoisesti näkyvissä, tai jos osia puuttuu, vahinkoilmoitus on tehtävä sähköpostitse enintään 7 päivän kuluessa toimituksesta - mukaan lukien vastaava kuvamateriaali.

Lisätietoja tästä on myyntiehdot.

Miksi en voi tilata kiinnitysjousia yksitellen verkkokaupasta?

Kiinnitysraudat (poikkiraudat ja diagonaaliraudat), jotka varmistavat hyllyjen vakauden ja vakauden, kuuluvat TOPREGALin toimitukseen tarvittava määrä. Verkkokaupasta ei ole saatavana yksittäisiä osia, koska yksittäisten valmistajien tukiraudat eivät todennäköisesti ole yhteensopivia muiden järjestelmien kanssa (tai keskenään).

Jos sinulla on kysyttävää asiasta, ota rohkeasti yhteyttä TOPREGALin asiakaspalveluun.

Tarvitsenko tilaamieni tuotteiden kokoonpanoon lisäosia?

Toimitamme kaikki täydelliset tarjoukset sekä yksittäiset osat kaikkine kokoonpanoon tarvittavine materiaaleineen.

Muita kokoonpanomateriaaleja ei tarvita.

Miten voin saada tietoa tilaukseni tämänhetkisestä tilasta?

Voit soittaa asiakaspalveluumme +358 9 74790220 ja tarkistaa tilauksesi tilan. Voit myös tiedustella tilauksesi tilannetta sähköpostitse osoitteeseen info@topregal.fi tai faksilla.

Yhteydenottolomakkeemme löydät täältä.