+++ Juhli kanssamme TOPREGAL in 15 - vuotista taivalta - huhtikuussa: 15% lisäalennus - jopa 58% säästö mahdollista! +++

Kaikki tuotteet

Fontline

Hyllyt ja räätälöity varastointiratkaisu FONTLINE:lle

Uudessa toimipisteessä Berlin-Schönefeldissä Benjamin Scheper ja hänen FONTLINE-tiiminsä järjestävät suurikokoisia mainosmaailmoja monenlaisia sovelluksia varten. Puitteet ovat luovuus käsityötaidossa, moderni konepuisto, tilava tehdashalli ja TOPREGALin hyllyt.

Hän on syntynyt Berliinissä ja on FONTLINE Werbung & Beschriftung GmbH:n toimitusjohtaja. Mainostilojen tuotantoon ja ajoneuvojen käärimiseen erikoistunut yritys muutti keväällä 2018 Bohnsdorfiin Schönefeldin lentoaseman lähelle. Yhtiön vanha pääkonttori Neuköllnissä oli yksinkertaisesti täynnä paikkoja hyvän järjestyksen vuoksi. Nyt FONTLINE käyttää neljä kertaa enemmän tilaa, yli 1000 neliömetriä.

"Jos emme käytä tilaa alusta alkaen kunnolla, se päättyy kaaokseen." "Jos emme käytä tilaa alusta alkaen kunnolla, se päättyy kaaokseen." Toimitusjohtaja Benjamin Scheper on siitä varma. Timo Munz, TOPREGALin Pohjois-Saksan ja Berliinin asiakaskonsultti, voi vahvistaa tämän: "Yritykset ovat aluksi niin vaikuttuneita yrityksen koosta, että ne luopuvat aluksi järkevästä varastonhallintajärjestelmästä, johon kuuluu myös varastonhallintajärjestelmä. Mutta viimeistään toisena vuonna he tajuavat, että heidän on myös käytettävä korkeuttaan kasvaakseen edelleen." TOPREGAL tarjoaa tähän oikeat hyllyt ja räätälöidyt säilytysratkaisut. Koska FONTLINE kasvaa. Muutama viikko sitten Benjamin Scheper ja hänen tällä hetkellä kahdestatoista mainonnan, graafisen alan ja digitaalisen painamisen asiantuntijasta koostuva tiiminsä voittivat Messe Berlin GmbH:n tarjouskilpailun. Tämä lupaa uusia tilauksia uusissa muodoissa.

Esimerkkihylly varastossa, lastattu Esimerkkihylly varastossa, lastattu

Räätälöidään asiakkaan tarpeiden mukaan

"Googlasin yksinkertaisesti", Scheper vastaa kysymykseen, miten hän törmäsi Berliinissä Stuttgartin lähellä sijaitsevasta Filderstadtista kotoisin olevaan hyllykauppiaaseen. Ensin hän meni berliiniläisen tavarantoimittajan verkkosivuille. Hän vietti siellä kuitenkin vain noin 90 sekuntia, koska hän ei löytänyt haluamaansa. Osoitteessa www.topregal.com toisaalta Scheper löysi juuri hyllystön, mukaan lukien asennustarvikkeet, täydellisenä tarjouksena lopullisella hinnalla. Ja lopullinen hinta oli huomattavasti alhaisempi kuin mitä hän oli itse asiassa laskenut. Sen  lisäksi, että Kuormalavahyllystö ja konsolihyllyllä tarvittavia valaisimia, profiileja ja paneeleita varten, FONTLINE käyttää apuna kansihyllyä. Liikuteltava työpöytä/pakkauspöytä jonka TOPREGAL on erityisesti koonnut yhteen.

"Minulla oli jo suunnitteluvaiheessa tarkat ideat siitä, miltä toimiston ja varaston tulisi näyttää uudessa paikassamme" Kuten Benjamin Scheper toteaa, FONTLINE:lla on hyvin vähän kauppakumppaneita ja toimittajia. Tämä koskee myös TOPREGALia. Syy tähän oli klassikko mainos- tai PR-toimistoissa: perjantaina ilmoitetaan, että ensi maanantaina on tarkoitus järjestää suuret kuvaukset suurelle asiakkaalle, johon kuuluu myös kuvausryhmä making-of-kuvauksia varten. Varasto on kuitenkin edelleen täynnä kuormalavoja, laatikoita ja muuta roinaa. Tarvitaan siis hylly - ja mahdollisimman nopeasti.

TOPREGALilla - ja tämä erottaa yrityksen monista kilpailijoistaan - on aina suuria määriä kaikkia hyllyjä varastossa, joten se voi myös täyttää kiireelliset tilaukset ja noutaa ne välittömästi jostakin varastostaan milloin tahansa. Benjamin Scheper oli hyvin vaikuttunut tästä: "En muista miten, mutta kaikki toimi". Toimitus lähetettiin Berliiniin perjantaina, saapui lauantaina ja koottiin sunnuntaina. Toisin sanoen juuri ajoissa. Kun katettavat kuorma-autot ja kuvausryhmä ajoivat varastoon maanantaina, kaikki näytti olevan kunnossa. " Asiakas ja kuvausryhmä eivät huomanneet mitään", Scheper huomauttaa.


Benjamin Scheper perusti FONTLINE Werbung & Beschriftung GmbH:n Berliinissä vuonna 2002. Yritys on erikoistunut mainostekniikan, digitaalisten painatusten, ajoneuvokirjoitusten sekä tapahtuma- ja messurakentamisen tuotantoon/valmistukseen. Sen tunnetuimpiin asiakkaisiin kuuluu Daimler AG, ja sen asiakkaana on muun muassa Mercedes-Benz Fashion Week Berlin -tapahtuma. FONTLINE muutti vuoden 2018 alussa Schönefeldin lentoaseman välittömään läheisyyteen, kun vanha toimipiste Berlin-Schönebergissä kävi liian pieneksi. Yrityksen uuteen pääkonttoriin pääsee helposti S-Bahnilla, ja se on lähellä moottoritietä, josta on hyvät logistiset yhteydet. www.fontline.de